WELCOME STRANGER|LAYAN DIRI STRANGER|DON'T FORGET TO FOLLOW AND LEAVE YOUR COMMENT IN MY POST|
kalau awak COMEL sila LIKE sikit , kalau awak TAK COMEL LIKE banyak ♥

lost control ♥



setiap pertemuan pasti ade perpisahan , dan aku memilih untuk tidak b'temu supaya tak terjadinya perpisahan d'antara kami . tapi ini semua bukan kita yang menentukan untuk kita b'pisah . mungkin tiada jodoh sekarang mungkin juga dua tahu akan datang baru kita b'temu balik . cuma tunggu jew cepat atau lambat . so kita sabar , sabar dan terus b'sabar . ALLAH kdg-2 membolak-balikkan hati kita . untuk sayang orang tuh atau membencinya . membenci bukan selamanya . mulut kata benci tapi hati kata sayang . sebab itulah jangan benci s'seorang tuh semahunya . nanti akan timbul perasaan sayang yang kita tak jangka kan . hidup hanya sekadar . hargailah diri masing-2 . jagalah hati masing-2 . setiap manusia d'lahirkan tidak sempurna even luaran nampak sempurna . aku tahu aku juga tak sempurna . so hati aku selalu berubah-ubah . aku mintak maaf 5 orang yang aku sayangs nie . aku tak berniat nak sakitkan hati kamu semua . mungkin ada sebab aku buad benda nie semua . hope kamu semua faham apa yang aku buad nie . aku buad nie  semua untuk kebaikan diri masing-masing . KEBAIKAN DIRI MASING-MASING .

IDY : first name aku letak nama kau dekk . sebab aku kenal kau since form 4 lagikan . 3 tahun aku rasa aku dah kenal kau dekk . aku tahu kau mesti tak setuju dekk aku buad kau macam tuh . delete kau dari friends list aku , ini buad kali kedua aku delete kau . dan kau pun faham kan dekk nape aku buad kau macam tuh . even kau tak faham hati dan perasaan perempuan . aku faham dekk . sebab tu aku t'pakse remove kau . sorry aku tahu kau takkan penah setuju dengan apa yang aku buad nie . tapi kali nie kau kena setuju . sebab kau kena jaga hati masing-masing . kau dah besar dekk boleh pikir sendiri kan . aku hanya doakan moga kau bahagia dekk dgn t'sayang . aku tahu kau dapat lupakan aku dekk . tapi aku takkan penah lupakan kau dekk . even aku remove kau dari friend list tak b'erti aku remove kau dari hidup aku . kau jangan risau pasal aku dekk , macam aku katakan tadi aku sabar , sabar dan terus b'sabar . itu jew yang aku nak katakan . terima kasih penah muncul dalam hidup aku . benda nie takde kena mengena dengan sesapa . ini keputusan faza astria .

ANA : aku takk tahu nakk kata apa . cuma sedikit jew aku tulis pasai kau . juz aku t'kilan dan kecewa dengan kau , sebab kau dah nak pergi dari hidup aku . okay if itu yang dapat cerahkan masa depan kau . go on lar ehh . aku sentiasa doakan kau sukses dalam hidup . dan dapat ape yang kau nak selama nie . aku tahu mungkin berat kau nak pikul kos nie . kau belum cuba tapi kau da mengalah . tapi takk pe . aku faham kau . aku doakan moga kau happy dekat negeri orang . even baru 5 bulan lebih aku kenal kau . aku faham kau nak macam mana dalam hidup kau . hope kau takk lupakan aku kad sini . terima kasih penah muncul dalam hidup aku .


MILO : sorry if aku buad keputusan nie melemahkan semangat kau . tapi aku tahu kau kuat . kau tahu kan aku sayang kau . dan aku tahu kau pun sayang aku . sorry lar if aku cuba sampaikan nie buad kau marah and sakit hati dan terus benci pada aku . aku nak katakan yang aku tak boleh lagi nak anggap kau lebih dari kawan . aku belum sedia lagi nak anggap kau lebih dari kawan . bukan niat aku nak mainkan hati dan perasaan kau . kau tahu benda , macam nie tak bole d'pakse . kau pun takk suka menunggu kan . better kau carek yang sesuai untuk kau . aku tak layak untuk kau . aku tahu tuh . sorry kalau selama nie aku banyak menyakitkan hati kau . text kau aku jarang balas . kau pun dah tahu kan sebab apa aku takk text kau . dan sorry untuk aku katakan , aku terasa kau buad status maki-2 even kau tak mention nama aku . tapi aku terasa . tapi itu takpe . aku faham . aku mintak maaf sangat-2 pada kau  sebab buad keputusan macam nie . hope kau dapat better dari aku . dan aku akan mendoakan kebahagian hidup kau dengan dia if kau dah jumpe pengganti nya . sorry untuk aku nyatakan kau aku masih lagi anggap bestfriend aku . dan aku sayang kau . sorry untuk yang t'akhir sebab dah luka kan hati kau kawan . kita masih lagi tak kenal satu sama lain . even baru sebulan kenal kau , aku seronok dapat kawan macam kau .

SYUK : pada kau aku mintak maaf kalau lepas nie kita dah tak contact , kau tak hilang kawan , kau takkan hilang kawan . sebab siapa yang b'kawan dengan kau takkan pernah tinggalkan kau . sebab kami semua suka berkawan dengan kau . kau selalu membuat kami b'muhasabah diri . aku suka b'kawan dengan kau . sebab aku suka b'muhasabahkan diri aku bila aku b'kawan dengan kau . sorry if keputusan aku nie membuad kau sedih . mybe aku akan deactive sahaja . bukan delete . hope kau tak lupakan aku bila aku dah deactive . kau selalu lar update blog kau , sebab setiap hari aku akan stalk dan akan b'muhasabah diri aku kad blog kau .

HEYRIE : eh heyrie takk payah sedih sangat lar . pape pun aku tetap kawan kau kan ? even kau tak dapat dah nak borak-2 dengan aku . kau borak lar dengan blog aku ehh . kau kena kuat taw , kuat iman ehh . ramai lagi kawan kau , kau jangan risau . kawan lama boleh d'ganti . tapi sukar dicari . so b'hati-hati pilih kawan tuh . aku sentiasa doakan kau dapat gf yang baek . insya-allah . and terima kasih jugak sebab sudi kawan dengan aku . aku hargai sangat-2 . pas nie aku tak borak dengan kau , kau borak dengan kawan baru taw .

even sekejap aku kenal kamu semua , aku seronok dapat kawan dengan kamu semua . pada kamu semua sorry sangat if aku buad nie menyakitkan hati kamu semua .  terima kasih .
# sorry if gelaran "kau" "aku" tak sedap d'baca oleh kamu semua . takk b'niat nak kurang ajar .



0 sayang saya:

 
THIS BLOG DESIGNED BY FAZASTRIA