WELCOME STRANGER|LAYAN DIRI STRANGER|DON'T FORGET TO FOLLOW AND LEAVE YOUR COMMENT IN MY POST|
kalau awak COMEL sila LIKE sikit , kalau awak TAK COMEL LIKE banyak ♥

better stop it ♥



ya allah aku akan berhenti mengeluh dan aku sudah berhenti mengejar sesuatu yang tidak pasti . aku pasrahkan segala urusan ini kepadaMu . sekalipun aku sudah menguburnya dalam-dalam , namun harapan itu masih menyala dalam hamparan rasaku tetapi dayaku telah habis untuk bertahan pada situasi ini , biarlah harapan itu hanya Engkau saja yang menyelesaikannya , aku masih menginginkannya tapi aku hanya menanti sesuatu yang pasti dan terbaik dariMu .

dengannya atau tanpanya asalkan ada Engkau pasti aku bahagia dan aku akan tetap bertahan dengan keyakinanku , ya allah aku akan disini dalam sujud dan cinta yang penuh untukMu . aku tahu , semua ini terjadi kerana ketetapanMu dan aku ikhlas , sakit dan lelahku  adalah harga tidak seberapa dibandingkan kelalaianku dalam sujud padaMu .

wahai sahabatku , allah kadangkala menjauhkan seseorang itu dari hidup kita atas sebab untuk melindungi kita daripada segala dosa dan kemaksiatan yang berpanjangan  , oleh itu BERHENTI MENGEJARNYA 





0 sayang saya:

 
THIS BLOG DESIGNED BY FAZASTRIA