WELCOME STRANGER|LAYAN DIRI STRANGER|DON'T FORGET TO FOLLOW AND LEAVE YOUR COMMENT IN MY POST|
kalau awak COMEL sila LIKE sikit , kalau awak TAK COMEL LIKE banyak ♥

silent ♥




err haii stalker . nak tanya nie , penting kew handphone bagi awak semua ? mybe it's important kan dalam hidup kita . sebab dengan benda tuh lar kita dapat contact kawan , family kita semua kan . dengan benda nie memang memudahkan kita b'hubung . tapi kan skunk nie faza malas sangat nakk guna fon . takk tahu kenapa . faza dah malas nakk guna benda nie . bagi faza dah takk penting dah fon nie . sekarang nie faza dah jarang gila pegang fon , kalau takk dulu 24 hours dokk mesej jew . jengah fon ada kol or mesej takk . but now buat takk tahu jew dengan fon tuh . mesej masuk kew apa kew . buat macam bukan fon faza dah . sampaikan ada yang kata faza nie dah SOMBONG , LUPA DIRI , DAH TAK SUKA KAWAN DENGAN MEREKA . ehh macam-2 lar yang faza dapat kutukan . tapi faza takk kisah . faza telan ayat-ayat mereka tuh . sebab faza tahu faza yang salah . sebab takk contact mereka . macam faza da lupa diri . bukan maksud faza nakk lupakan mereka . tapi mereka tuh semua takk tahu sebab apa faza buad macam tuh . hanya sorang jew membe faza tahu kenapa faza dah malas nakk guna fon . malas nak sebut namanya . weyy kawan sorry lar if faza menyombong dengan korang , takk balas mesej korang , takk angkat kol korang . bukan faza dah benci kad korang . takk penah pun benci kawan-2 faza . tapi sorry lar . faza malas nakk guna lagi HANDPHONE  tuh . bila ada function jew faza guna . contohnya faza keluar . faza akan guna fon tapi hanya bawak sahaja . takk guna pun . lagi sekali faza nak mintak maaf sangat-sangat sebab buat kau orang marah . pada azim , aku mintak maaf iff takk bagitahu kau aku guna lama balikk . and sorry takk dapat baca mesej yang kau bagi mase seminggu lepas sebab da tak dapat mesej tuh lagi . tak sampai kad aku . pada aduka my b.f.f nie sorry jugak weyy takk angkat kol kau . and takk balas mesej kau . masa kau bagi mesej pasal cuti sem urh memang aku nak balas tapi aku takda credit . then kau kol aku takk angkat sebab aku malas . bukan aku lupa kad kau . cuma aku malas nakk angkat kol orang sekarang nie . sorry weyy aku buad kau macam tuh . kbai u c(:
biar hilang handphone jangan hilang kawan
handphone boleh diganti , kawan sejati sukar dicari .


0 sayang saya:

 
THIS BLOG DESIGNED BY FAZASTRIA